Moottoripyörä.org sivuille kirjoittamani teksti:
Bemarini nokkaketju alkoi rallattamaan yllättäen heti sen jälkeen kun oli vaihdettu uusi nokkaketjun kiristäjä. Aluksi minä ja moni muu oletti ettei vika voi olla itse nokkaketjussa… se kun oli aikaisemmin ollut aivan hiljaa! Uusi kiristäjä vaihdettiin siksi että pyörässä oli vielä “vanhan mallinen” kiristäjä ilman öljysäiliötä ja takaiskuventtiiliä.
Bemarini meni ensimmäisen kerran pukille Biketeamin huollossa pe 19.4.
Iltapäivällä 16.55 sieltä soitettiin että vika löytyi ja että pyörä on kunnossa saman päivän aikana.
(kiristäjä oli asennettu toisessa liikkeessä väärinpäin ja siksi se ei toiminut oikein!)
15 minuuttia myöhemmin soittivat ettei vika ollutkaan siinä tai ainkaan ketjun rallatus ei loppunut…
Soittelin sitten viikonlopun jälkeen maanantaina ja tiistaina kysellen että mitäs nyt sitten? Eivät osanneet oikein juuta eikä jaata sanoa!!?? Tiistaina 23.4. sovin huoltomiehen kanssa että laitetaan nyt sitten uusi ketju ja rattaat. Kaksi päivää myöhemmin torstaina 25.4. oli tehty tilaus näistä osista joita ilmeisesti ei löytynyt edes Ruotsista.
Tällä hetkellä pyörä siis seisoo siellä odottaen osia saapuvaksi Saksasta.
(Nämä osien tilauspvm ja pyörän tilanteen sain tietää tänään kun soitin sinne…)
Tähän asti Biketeam on ainakin hoitanut tätä huoltokeissiä erittäin surkeasti!!! Minulle ei ole soitettu kuin ne ensimmäiset 2 kertaa että tulee kuntoon… -eipäs tulekaan… Sen jälkeen huolto on ollut aivan hiljaa eivätkä ole kertoneet mitään minulle oma-aloitteisesti! Itse on pitänyt soittaa ja kysyä että missä mennään.
Jos lopussa ei tapahdu ihmeitä, on tämä varmasti viimeinen kerta kun pyöräni vien Biketeamin huoltoon
ja todennäköisesti myös viimeinen kerta kun ostan pyörän ko. liikkeestä (Tämä Bemari on siis sieltä ostettu syyskuussa 2011)
Tämänpäiväisessä puhelussa kysyin mahdollisuutta GoodWill -pyyntöön tehtaalta nokkaketjun ja rattaiden vaihdon suhteen. Katsotaan nyt mitä siihen vastaavat…
Edit: ihan hyvin tää päättyi!